de basis professioneel geregeld

Organisatie & Processen

Een startende of professionaliserende organisatie heeft behoefte aan eenvoudige en doelmatige processen voor haar bedrijfsvoering. Zaken als het voeren van de administratie, klant- en orderbeheer en facturatie kunnen goed en simpel worden ingericht als ze geintegreerd zijn met het werk in het primaire proces van je organisatie. Wij analyseren de behoefte en noodzaak, maken een plan om vanuit de praktijk in de gewenste situatie te komen en voeren dat plan samen met jou uit.

Finance & HR

Het voeren van een administratie is natuurlijk verplicht. Maar je hoeft het niet zelf te doen. Een eenvoudig proces voor het beheren van contracten en het kunnen versturen van facturen is voor de meeste organisaties relevant.

Onze oplossing

Sales & Marketing

Je bedrijf heeft een website nodig en misschien basale aanwezigheid op social media. Je kunt je producten of diensten onder de aandacht brengen via content marketing, maar natuurlijk ook met advertenties, webinars of events.

Onze oplossing

Service & Change Management

Afhankelijk van de diensten van je bedrijf helpen we je met het ontwerpen en implementeren van de operationele processen. Het kan gaan om het ondersteunen van je medewerkers of klanten in het gebruik van je diensten via servicedesk- processen, maar ook om de processen om je dienstverlening beschikbaar en betrouwbaar te houden.

Onze oplossing

Bereikbaarheid & Mobiliteit

Iedere organisatie heeft basisvoorzienignen nodig, zoals email, chat, agenda en videovergaderen. Maar mogelijk ook voorzieningen voor mobiliteit, een postadres, een beleefd beantwoord telefoonnummer of een fysiek kantoor. Zelfs een secretariaat of personal assistent behoort tot de mogelijkheden.

Onze oplossing

be there

Finance & HR

Financiele administratie

De financiele administratie wordt je uit handen genomen door een administratiekantoor. Dit kantoor stelt je ook het systeem bescikbaar waarin je transacties opvoert, facturen goedkeurt en betaalbaar stelt en de belastingaangiften kunt akkorderen.

Als je veel verkoopfacturen hebt, dan genereren we die in je orderproces en wisselen ze uit het het systeem dat door de partner wordt aangeboden.

On-/Offboarding en employee experience

Je nieuwe medewerkers welkom heten met alle juiste voorzieningen en toegang overtreft de mooiste bos bloemen. We zorgen ervoor dat de belissing om je medewerker in dienst te nemen snel en effectief wordt genomen en zodra dat zo is, dan je nieuwe medewerker in een handomdraai toegang heeft tot alle informatie die bij z'n nieuwe rol hoort.

Personeels- en loonadministratie

Zodra je medewerkers in dienst neemt starten we onboardingproces wat ook inhoudt dat de medewerker wordt aanbebeld bij de administratieve partner voor de loonadministratie. Ideaal is om de personeelsadministratie te voeren in het systeem waarmee ook rollen en rechten worden bepaald en uitgedeeld over je applicatielandschap.

Meer weten?

get known

Sales & Marketing

Visual identity

Zodra je je boodschap wilt uitdragen heb je een consistente stijl en identiteit nodig, als je daar nog niet over beschikt. Een logo en een huisstijl zijn de basis en die elementen moeten doorgevoerd worden in e-mails en sjablonen voor de documenten die je veel deelt met je klanten en partners. Een aansprekende en consistent doorgevoerde visuele identiteit helpt je in het beeld dat je neerzet bij de mensen die er toe doen.

We helpen je met het vaststellen van behoeften op de korte termijn en mogelijkheden op de wat langere termijn. We realiseren altijd wat je nu nodig hebt, maar zorgen dat je wendbaar blijft voor de toekomst.

Online presence

We kunnen eenvoudige online presence voor je realiseren of je helpen een uitgebreide website te laten ontwikkelen. Als je interacties vanuit je proposities wil opnemen in je website, dan leggen we daarvoor de koppelingen met je achterliggende systemen. Voor al je uitingen zorgen we ervoor dat de respons erop gemeten kan worden met analytics van Google of Matomo.

Content Marketing

Als je voor je sales afhankelijk bent van een groot publiek waarmee je nog geen actieve relatie hebt, dan is content marketing het gereedschap. Het idee achter content marketing is dat je je boodschap uitdraagt alsof je een magazine bent dat met hoge frequentie nieuwe content nodig heeft. Je kunt alle aspecten van je bedrijf daarvoor gebruiken, zoals het voorstellen van nieuwe medewerkers, geslaagde projecten of lessons learned uit minder geslaagde ervaringen. Je content wordt gepubliceerd op je website en kattenbelletjes worden als korte posts geplaatst op de sociale kanalen waarop je aanwezig wilt zijn. Eén artikel op je website kan voor meerdere van die kattenbelletjes gebruikt worden, telkens vanuit een ander perspectief of context. Hierdoor heb je veel minder content nodig om toch voldoende online reuring binnen je netwerk te creeren.

Wij helpen je content marketing als proces op te zetten en kunnen assisteren in het schrijven van content. Als je het schrijven van content wilt uitbesteden verwijzen we je graag naar de juiste partij.

Orderprocessen

Als jouw product of dienst online orders of online verkoop nodig heeft, dan bepalen we met jou wat je behoeften zijn en met welke componenten uit je applicatielandschap dit het beste te realiseren is. Koppelingen tussen je website en je verkoopondersteunend systeem zijn uiteraard een kolfje naar onze hand.

Meer weten?

be there

Service & Change Management

Service

Als je producten of diensten gaat verkopen aan je klanten zal direct de behoefte ontstaan om ook vragen van hen te kunnen beantwoorden en problemen op te lossen zodra die zich voordoen. Met de implementatie van service management ontwwerpen we eenvoudige maar doeltreffende processen om vragen die via de verschillende kanalen binnenkomen uniform en consistent te kunnen beantwoorden. Het liefst ontwerpen we het proces aan de hand van een proof-of-concept van een werkende implementatie.

Afhankelijk van je dienst richten we ook een incident management proces in. Zo'n proces zorgt ervoor dat zodra een storing geconstateerd worden (automatisch, door een medewerkers of door een klant), dit vastgelegd wordt via een aantal stappen wordt geadresseerd. Incident management is een van de processen die je nodig hebt zodra derden, zoals auditors, gaan meekijken in je organisatie.

Change management

Change management is een ander proces dat direct raakt aan de operatie van je bedrijf zodra je een dienst exploiteert. Het proces zorgt ervoor dat wijzigingen aan je dienst op een navolgbare manier worden doorgevoerd, zodat je de risico's verkleint en altijd terug kunt keren op je schreden. Change management moet eenvoudig ontworpen worden als proces en wordt dan meestal geimplementeerd op basis van een issue tracking systeem.

Meer weten?

Op pad

Bereikbaarheid & Mobiliteit

E-mail en chat

Als je nog niet beschikt over email, agenda en chat voor je eigen bedrijf, dan kunnen we dat uiteraard inrichten. De reguliere keuzes zijn Google Suite en Microsoft 365, maar er zijn ook andere keuzes te maken als je niet in het ecosysteem van een reus gezogen wilt worden of je zorgen maakt over privacy.

Telefonie

Het is niet altijd belangrijk, maar soms wil je ook telefonisch bereikbaar zijn via een regionaal of juist landelijk telefoonnummer. De telefooncentrale in de cloud van Voys biedt je deze mogelijkheden en nog veel meer. Je kunt de telefoontjes van je klanten bijvoorbeeld automatisch opnemen en een welkomstboodschap geven terwijl je ze doorverbindt. Je kunt ook zorgen dat jij of je medewerkers klantgegevens van je beller direct in beeld krijgt via koppelingen met je data

Waarschijnlijk ben je nog niet direct zo georganiseerd dat je op een professionele manier telefoontjes van je klanten, prospects and partners kunt beantwoorden. In die gevallen kun je gebruik maken van de telefoonservice van Moneypenny. Vanuit jouw telefoonnummer worden telefoontjes dan doorgeschakeld naar de telefoondienst die opneemt met jouw bedrijfsnaam. De telefonist probeert jou te bereiken en als dat niet lukt krijg je een terugbelnotitie via email.

Moneypenny biedt ook 'virtual assistents' die nog veel verder gaan dan alleen je telefoon opnemen. Je kunt een VA gebruiken voor basiszaken als agendabeheer, maar in overleg wordt je VA een volwaardige algemeen medewerker van je bedrijf voor een aantal uren in de week dat je zelf onder controle hebt.

Mobiliteit

We brengen in kaart wat jouw werk en eventueel jouw medewerkers verwachten van mobiliteit. Voor veel situaties is NS Business een goede basis. Het NS Business abonnement biedt korting op treinreizen, maar geeft ook toegang tot aansluitend openbaar vervoer zoals bus, tram en metro. Voor het laatste eindje kun je met je NS Business abonnement gebruik maken van de OV-Fiets, een scooter of zelfs een Greenwheels auto.

Als je meer keuze wilt in vervoer met name in de stad, dan kun je ook kiezen voor Gaiyo. Gaiyo biedt uiteraard reizen met trein, maar heeft meer keuze in het gebruik van deelauto's, deelscooters, steps, fietsen, etc.

Meer weten?